נדל"ן ן"לדנ

    איזור פרסומי

איזור: סוג התישבות: אופי:

     קידום אתרים

שתף

ההיסטוריה של קידום האתרים

עד לפני 10 שנים תחום קידום האתרים לא היה קיים בכלל, מדובר בתחום חדש גם במושגי האינטרנט. ולמעשה,הוא החל את צעדיו הראשונים עם כניסתה לשוק החיפוש והפרסום ברשת של חברת גוגל. אבל בואו ולא נקדים את המאוחר. בתחילת דרכה, רשת האינטרנט הייתה ידועה למתי מעט היו בה מעט גולשים ומעט מאוד אתרים מעניינים. לכן לא היה צורך בקידום או פרסום שלהם. עם הירידה במחיריהם של המחשבים הביתיים והמחשבים הניידים, החלה הרשת לזלוג מהשוליים אל מרכז הבמה, והיא סחפה אחריה את ההמונים שלאט לאט העבירו את כל פעילותם לרשת.ומשתמשים בה על בסיס יום יומי. לכן, יותר ויותר עסקים, ארגונים ונותני שירותים החלו להעביר את מלא כובד פעילותם לאינטרנט ויצרו זירה מסחרית תחרותית חדשה. הגידול המרשים במספר העסקים והאתרים שהעבירו את הפעילות שלהם לרשת, יצר מצב בו אתרים רבים נדחקו הצידה ברגע שאתר חדש הגיע. זאת ועוד, לאתרים טובים ומושקעים היה קשה לבלוט וצחוק הגורל, חברות שרצו להתקדם ברשת פרסמו את האתרים שלם בעיתונות ובטלוויזיה. הצטרפותם של גופי התקשורת המובילים יחד עם הפורטלים המקצועיים, שפרו מעט את המצב והם הביאו איתם פלטפורמות פרסום חדשות ויחסית יעילות. אך למרות זאת תקציבי הפרסום שיווק באינטרנט נשארו נמוכים. מצב זה החל להשתנות, עם כניסתה של חברת גוגל לעולם האינטרנט. זה התחיל עם מנוע חיפוש עוצמתי ומדויק שדחק הצידה את כל מי שפעל עד אז, אחר המשיך עם תיבת דואר אלקטרוני (אי מייל) ידידותית שהגיעה אלינו בחינם ועם נפח אחסון בלתי מוגבל כמעט. שני מהלכים שגרמו לכל אחד מאתנו, להשתמש מדי יום במוצרים של גוגל. משמעות העניין היא מהפכנית. גוגל מחזיקה אצלה מיליוני משתמשים קבועים המפולחים על ידי קריטריונים מאוד מדויקים. ולמפרסמים, מדובר בגן עדן, פלטפורמה שבה קהל משתמשים נאמן ומפולח.

מערכת הפרסום של גוגל

על בסיס כל המידע שבידה, מידע הכולל נתונים סטטיסטיים מדויקים על כל גולש וגולש, נתונים כמו גיל, מין, איזור מגורים מסלולי גלישה ועוד. בנתה חברת גוגל מערכת פרסום משוכללת ועוצמתית, דרכה יכול כל מי שרוצה לקדם את העסק שלו להציע הצעה לקידום. על בסיס מילות חיפוש. דבר חשוב נוסף, התשלום עבור הקידום מתבצע רק במקרה של הצלחת הקידום! נשמע מצוין נכון? אז זהו, שזה לא תמיד כך, ולא בהכרח. מערכת הקידום הממומן של גוגל, מאפשרת אמנם לכל אחד "לקנות" מיקום אטרקטיבי בתוצאות הדירוג, ולהציג את המודעה שלו בפני קהל יעד מפולח, אבל הקלות וזמינות השימוש משכה אל המערכת, בעלי אתרים רבים שהחלו להשתמש במערכת הפרסום המבטיחה והחלו לקדם עצמם בתשלום, מה שיצר תחרות גבוהה ביניהם על מילות החיפוש הנפוצות ותחרות גם על מיקום המודעה . ובמקום בו יש ביקוש ער והצע מוגבל, המחירים עולים. ושוב, עסקים פרטיים בעלי תקציבים נמוכים התקשו לפרסם ולקדם את עצמם. והם, כמו חברות גדולות יותר חדלו לפרסם דרכה והמערכת אבדה מזוהרה. וזה, חבל. כי הצורך לפרסם קיים, המדיה המתאימה קיימת, אך השימוש בה הפך ליקר. לוואקום שנוצר נכנסו החברות לקידום אתרים, חברות המתמחות ב קידום אתרים מקצועי , מה ששיפר את ביצועי האתרים שהשתמשו באותן החברות ואת ההכנסות מהם. אז איך מתבצע תהליך הקידום, תרצו להבין? בבקשה, מצורף עבורכם הסבר קצר.

תהליך הקידום
תהליך קידום אתרים מקצועי מתבצע בשתי דרכים. הראשון, שימוש מושכל במערכת הקידום הממומן של גוגל. חברה מקצועית לקידום תדע לאתר עבורך את הצירופים המתאימים ביותר לאתר שלך בתקציב נמוך ולא פחות חשוב מכך, היא תאתר עבורך צירופים זמינים כך ה פרסום באינטרנט יהיה אפקטיבי ורווחי. כשמדובר במבצע מיוחד, או פרסום מוצר חדש. שיטת קידום זו היא מעולה, אך אם נרצה לקדם את האתר לאורך זמן כדי שהוא יגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ויישאר שם, התפתח תחום הקידום האורגני. קידום זה מבוסס על הכרת דרך פעולתה של מערכת הסריקה של גוגל והיא דורשת ידע טכני כדי להכין את האתר בצורה המדויקת ביותר למערכת הסריקה. בנוסף תדאג חברת הקידום, שהאתר שלך יעמוד בסטנדרטים נוספים שיכולים לסייע בדירוג האתר, לדוגמא, שיפור זמן השהיה של הגולש על ידי יצירת עניין, שיפור מתמיד באיכות הקוד, הזנה קבועה של תוכן חדש, שיפור זמני הטעינה ועוד. תהליך זה דורש הבנה וסבלנות רבה. ונכון, דרושה גם השקעה כספית קבועה (כי אף אחד לא עובד בחינם). אך בסופו של תהליך (בהנחה שהוא מתנהל נכון) התוצאות הרצויות, יגיעו. ותזכה באתר איכותי שבנוי נכון , אתר האהוב על הגולשים ושיופיע תדיר במקומות החיפוש הראשונים בתוצאות הדירוג.

 
סיכום
לסיכומו של עניין נציין ונזכיר שתהליך קידום שלם, כולל שני ערוצים. הערוץ הראשון,.שימוש במערכת הפרסום הממומנת של גוגל שבעזרת עבודה מקצועית ניתן להגיע איתה לתוצאות מרשימות. אך כאמור בטווח הארוך היא עולה הרבה מאוד כסף ויעילותה נחלשת. הערוץ השני הוא תהליך הקידום האורגני השיטתי, שמטרתו להביא האתר שלך גבוה בתוצאות הדירוג. בחירה מושכלת של חברה לקידום אתרים, תקדם אותך למטרה זאת!
 


 Booya קידום אתרים (בויה) קיימת כבר 10 שנים וקמה במטרה לתת מענה מקצועי ללקוחותיה בקידום האתרים שלהם. בויה קידום אתרים מתחייבת בפני לקוחותיה לתהליך קידום איכותי המשיג תוצאות

  חיפוש ישוב

ישוב בקליטה
ישוב בקו עימות

  מדורים:

עצות לתכנון נכון
עצות שיכולות לחסוך..
סיפורים מהגליל
סיפורים וחוויות מהגליל

  מודעות פרסומיות :

 


בניית אתר אינטרנט |   קידום אתרים כל הזכויות שמורות © 2005. מדינת ישראל
Copyright (c) 2005, The State of Israel. All Rights Reserved.